Castanyes, sopes i cargols!!/ Catañas, sopas y caracoles

Tot i que fa sol, que continuem amb màniga curta i que gairebé les fulles dels arbres no s’han caigut, la tardor ja es amb nosaltres. 
Un temps on una tassa de té et be de gust, passejar pel bosc i comtemplar els seus colors es tota una delicia i on els contes escalfen els nostres cors. 
Us he preparat una selecció de contes que recullen històries conegudes, contes desplegables, de finals sorprenents per tal que aquesta tardor estigueu ben calentents: 
“La Castanyera”, Un conte de  terres catalanes que ens endisa dins de la historia d’una vella que va al bosc a buscar castanyes per vendre’les.
“Sopa de carbassa”: Al mig del bosc, en una cabana viuen un gat, un esquirol i un ànec. Cada dia fan Sopa de carbassa tot cantat: “Que bona que ha quedat la sopa, que bona ens ha quedat, quan junts treballem, tot va molt millor”. Pero un dia l’Ànec decideix cuinar, i es monta un embolic.
“Sopa de pedra”.Un vell llop sense dents truca a la porta

de la senyora Gallina una nit d’hivern. La gallina que ès molt tafanera li obre la porta. El llop vol fer-se una sopa i li demana una cassola i aigua… La resta dels animals, amoïnats per la situació, aniran a casa de la gallina.
“Caracol y Caracola”: Caracol es trobaba fosc i sense brillantor fins que Caracola li demostra que es maco. Amb les seves banyes al sol, camina que camina i parla que parla, tots dos descobriran….
“Veo, veo ¿Un caracol? Llibre que permet al nen jugar. Al desplegar la cartulina, l’animal de la coberta es va trasformant en altres diferents i cadascú va ampliant la seva llargada.  
“La casa més gran del món”. Una casa de cargol gran com una catedral, cridanera com una tarta d’aniversari, rodona com un circ. No serà dificil de portar?. Vigileu amb els vostres desitjos!!

“El caracol lento” Aqui hauria d’haver un cargol… per explicar-vos el conte del cargol lent, però encara no ha arribat. Sempre arribo tard! és que soc tan lent!

A pesar de que hace sol, que continuamos con manga corta y que las hojas de los árboles apenas se han caído, el otoño ya está con nosotros. 
Una estación donde una taza de té apetece, pasear por el bosque y contemplar sus colores es toda una delicia y en la que los cuentos calientan nuestros corazones. 
Os he preparado una selección de cuentos que recogen historias conocidas, cuentos desplegables, de finales sorprendentes para que en este otoño estéis bien calentitos: 
“La Castanyera”, Un cuento de las tierras catalanas que nos trasporta a historia de una viejecita que va al bosque a buscar castañas para venderlas.

“Sopa de calabaza”: En medio de un bosque, en una bonita cabaña viven un Gato, una Ardilla y un Pato. Cada día hacen sopa de calabaza cantando: “Que buena que nos quedó la sopa, que buena que esta, cuando juntos trabajamos, todo va mucho mejor”. Pero un día el Pato decide cocinar, y se arma un gran lío entre los tres amigos. 
“Sopa de piedra”. Un viejo lobo sin dientes llama a la puerta de la señora Gallina una noche de invierno. La gallina que es muy curiosa le abre. El lobo quiere hacer una sopa y le pide una cazuela y agua. Los demás animales, preocupados por la situación irán a casa de la gallina.   
“Caracol y Caracola”Caracol se sentía oscuro y sin brillo hasta que Caracola le demostró que era hermoso. Con sus cuernos al sol, anda que anda y habla que habla, descubrirán juntos…
“Veo, veo, ¿un caracol?Libros que permiten al niño jugar. Al desplegar la cartulina, el animal de la cubierta se va trasformando en otros diferentes y cada uno va ampliando su largura.

“La casa más grande del mundo”. Una casa de caracol grande como una catedral, llamativa como una tarta de cumpleaños, redonda como un circo. ¿No será difícil de transportar?.¡Cuidado, con vuestros deseos!
“El caracol lento” Aquí tendría que haber un caracol.. para contaros el cuento del caracol lento, pero aún no ha llegado. ¡Siempre llego tarde! Es que soy tan lento…

“Un Hada, una maleta y ... ¡polvos de Hada! Si queréis cuentos, contactad conmigo.

— La maleta de la Lili