CineFinde: Malefica

La historia de Maléfica, em recorda aquells contes clàssics escrits, recopilats per grans autors com els germans Grimn, Perrault, Andersen. . .
Aquells contes amb els que els finals NO eran sempre feliços, i la princessa es casava amb el príncep per viure feliç i menjar guatlles. Si no més bé, aquells contes en els que la riquesa cultural, les llegendes es trasmitien de generació en generació.
Maléfica, és un film que ens recorda la història coneguda de la “Bella durmiente del bosque”; però que ens trasporta a una época ja passada de creences en éssers màgics com les fades.
Una història fascinant des del principi, en la que descobreixes el vertader origen de la bruixa Maléfica. I, de com l’odi, la revenja poden aliar-se perque el teu ésser canvïi i es converteixi en un personatge ple de poder.
Però Maléfica, al seu interior segueix poseint un cor. La“bruixa, de alguna manera cuida a la petita princessa, es coneixen, i sense adonar-se es converteix en la seva Fada Madrina.
Quan arriba el final de la pel.licula, tornes a pensar en com el princep salva a la jove princessa de la malvada bruixa. però a Maléfica . . .
Voleu saber que passa?. . LLogueu el DVD i inventeu el Finde

La historia de Maléfica, me recuerda aquellos cuentos clásicos escritos, recopilados por grandes autores como les hermanos Grimn, Perrault, Andersen. . .
Aquellos cuentos cuyos finales NO eran siempre felices, y la princesa se casaba con el príncipe para vivir felices y comer perdices. Si no más bien, aquellos cuentos en los que la riqueza cultural, las leyendas se trasmitían de generación en generación.
Maléfica, es un film que nos recuerda  la historia conocida de la “Bella durmiente del bosque”; pero que nos trasporta a una época ya pasada de creencias en seres mágicos como las hadas.
Una historia fascinante desde el principio, en la que descubres el verdadero origen de la bruja Maléfica. Y, de como el odio, la venganza pueden aliarse de tal forma para que tu ser cambie y se convierta en un personaje lleno de poder.
Pero Maléfica, en su interior sigue poseyendo un corazón. La“bruja”, de algún modo cuida a la pequeña princesa, se conocen, y sin darse cuenta se convierte en su Hada Madrina.
Cuando llega el final de la pelicula, vuelves a pensar en como el príncipe salva a la joven princesa de la malvada bruja. pero en Maléfica . . .
¿Queréis saber que pasa?. . Alquilar el DVD e inventar el Finde.

“Un Hada, una maleta y ... ¡polvos de Hada! Si queréis cuentos, contactad conmigo.

— La maleta de la Lili