Cuentos en verso para niños pervesos

Fa quinze dies vaig rebre una proposta diferent de la Biblioteca on acostumo a explicar contes. Per celebrar el Dia del Llibre Infantil i Juvenil a les Biblioteques de Cornellà  http://www.cornella.cat/ca/noticia.asp?idioma=ca&pag=&id=5329&por=1&tf=cd
haviem pensat en fer un contacontes a les tres biblioteques a la mateixa hora.  
La Lili i jo vam preparar una lectura teatralitzada dels contes de Roald Dahl, “Cuentos en verso para niños perversos” 

La maleta de la Lili es va obrir deixant pas a un nen que va pujar per una mongeta màgica sense saber que ha dalt hi havia un gegant. I molt valent, va dutxar-se per primer cop aquell any “Juan y la habichuela mágica”. 
La sala infantil va rebre la visita inesperada d’un llop amb molta gana disfraçat d’àvia en espera de la seva neboda que acaba amb ell d’un tret al cap “Caperucita Roja y El Lobo”.
Una nena molt entremaliada amb el cabell ros es va colar al saló dels óssos menjant-se la sopa i estirada després a l’edredó amb les sabates brutes de fang: “Rizitos de Oro y los Tres Osos”
Tres cases per tres porquest. Dos porquets acaben a la panxa del llop i les seves cases enderrocades per les bufades del llop. El porquet més treballador a la “familia roja” truca i caputxeta dispara altre tret al llop. Capuxeta, ara, es passeja pel bosc amb  dues pels de llop i un maletí fet de la millor  pell de porquet!! “Los Tres Cerditos”. 
Per aquesta ocasió la Lili va estar molt bé acompanya de Dimarts de conte, una dona amb un blog ple de històries i contes fantàstics que comparteix amb tot el seu cor. I, Rosanna, una fada que hi viu amb molta intensitat i creativitat totes les coses que fa. 
Hace quinze días recibí una propuesta diferente de la Biblioteca donde acostumbro a explicar cuentos. Para celebrar el Día del Libro Infantil y Juvenil en las Biblioteques de Cornellà habían pensado en realizar un cuentacuentos en las tres bibliotecas a la misma hora http://www.cornella.cat/ca/noticia.asp?idioma=ca&pag=&id=5329&por=1&tf=cd.      
 La Lili y yo teníamos que preparar una lectura teatralizada de los cuentos de Roald DahlCuentos en verso para niños perversos”  

La maleta de la Lili se abrió dejando paso a un niño que subió a una habichuela mágica sin saber que arriba había un gigante. Y, muy valiente se duchó por primera vez en aquel año “Juan y la habichuela mágica”. 

La sala infantil recibió la visita inesperada de un lobo con mucha hambre disfrazado de abuela en espera de su nieta, que acaba con él de un tiro en la cabeza “Caperucita Roja y El Lobo”.
Una niña muy traviesa con el pelo rubio se coló en el salón de los osos comiéndose la sopa y estirada, después, en el edredón con los zapatos sucios de barro “Rizitos de Oro y los Tres Osos”
Tres casas para tres cerditos. Dos cerditos acaban en la barriga del lobo y sus casas derrumbadas por los soplidos del lobo. El cerdito más trabajador a “familia roja” llama y caperucita dispara otro tiro al lobo. Caperucita, ahora, se pasea por el bosque con dos pellizas de lobo y un maletín hecho con la mejor ¡piel de marrano! “Los Tres Cerditos”

Para esta ocasión la Lili estuvo muy bien acompañada de Martes de cuento, una mujer con un blog lleno de historias y cuentos fantásticos que comparte con todo su corazón. Y, Rosanna, un hada que vive con mucha intensidad y creatividad todas las cosas que hace.

“Un Hada, una maleta y ... ¡polvos de Hada! Si queréis cuentos, contactad conmigo.

— La maleta de la Lili